doc. PaedDr. Hana Horáková, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633412

Kat. sociologie,andragogiky a kult.antr.

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

4.16

Docent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
středa 14:00–15:00 4.16
ČLÁNEK
Horáková H., Raúl N., Filip J. Living museums in Namibia: between empowerment and exploitation. Anthropology Southern Africa. 2023.
KNIHA - CELEK
Horáková H., Mildnerová K., Sehnálková L., Raúl N., Topinka D., Šotola J., Havlíček J., Hájková K., Konopíková M. Antropologické perspektivy současných světů: trendy, přístupy a výzvy. 2022.
Horáková H., Rudwick S., Schmield M. AFRICA ON THE MOVE Shifting Identities, Histories, Boundaries. 2020.
KAPITOLA V KNIZE
Horáková H. Význam antropologie. Antropologie prostoru v čase covidu. Cestou necestou. Dvacet let pardubické (nejen) antropologie. 2021.
Horáková H., Rudwick S. Introduction: Migration and Mobility in and out of Africa. In Horáková H., Rudwick S., Schmiedl M. (Eds.) AFRICA ON THE MOVE Shifting Identities, Histories, Boundaries. 2020.
Horáková H. Modern rurality, neoliberalism, and utopias: the anthropologist´s account. Utopia and Neoliberalism: Ethnographies of rural spaces. 2018.
OPONENTSKÝ POSUDEK
Horáková H. Tourism and Terrorism in Egypt. Digitální knihovna Západočeské univerzity v Plzni, Tourism and Terrorism in Egypt. 2022.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)