PhDr. Eva Dohnalová, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

 

Kat. sociologie,andragogiky a kult.antr.

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

3.30

Odborný asistent

KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Kubátová H., Gigalová V., Dohnalová E., Polášek P., Šoustková D. Třináctá olomoucká sociologická konference. 2024.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Komunitní práce KKS/PSKOM LS 0
Komunitní práce KKS/PSKOM LS Se 0
Úvod do teorie migrace - M19 KSA/UVTM ZS 2
Úvod do teorie migrace - K19 KSA/UVTMI ZS 2
Úvod do teorie migrace - M19K KSA/UVTMK ZS 11
Projektové řízení - M19 KSA/PR ZS Se 2
Perspektivy sociálního začleňování - KA KSA/PSZA ZS 1
Perspektivy sociálního začleňování - KA KSA/PSZA ZS Se 1
Geo.aspekty mig. a integr.ciz. - M19 KSA/GAM ZS Se 1
Geo.aspekty mig. a integr.ciz. - M19 KSA/GAM ZS 1
Geo.aspekty mig. a integr.ciz. - M19K KSA/GAMK ZS Se 11
Geo.aspekty mig. a integr.ciz. - M19K KSA/GAMK ZS 11
Geografie mig. a int. cizinců - S19 KSA/GMIC ZS Se 1
Geografie mig. a int. cizinců - S19 KSA/GMIC ZS 1
Perspektivy soc. začleňování - M19 KSA/PZA ZS Se 1
Perspektivy soc. začleňování - M19 KSA/PZA ZS 1
Úvod do teorie migrace - S19 KSA/UDMI ZS 2
Introduction to Forced Migr. Stud.- M19K KSA/IFMSK ZS 11
Odborná praxe IV. VOS/PSOP4 LS Cv 0

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)