doc. PhDr. Jelena Petrucijová, CSc.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585633658, +420724330729

Kat. sociologie,andragogiky a kult.antr.

Filozofická fakulta

tř. Svobody 26

4.19

docent

ČLÁNEK
Evlampiev I., Petrucijová J., Feber J. Sv.František a hledání 'nového' křesťanství v Ruské filozofii první poloviny 20.století. Konstantinove Listy. 2022.
Petrucijová J., Feber J. Etika vědy v kontextu institucionalizace vědeckého poznání. Philosophica Critica. International Scientific Journal of Philosophy. 2021.
Feber J., Petrucijová J. Pojem globální civilizace. Philosophica Critica. International Scientific Journal of Philosophy. 2018.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Petrucijová J. Economic Activity and Economic Ethics in the Context of Globalization. In Kovářová E., Melecký L., Staníčková M. (Eds.) Proceedings of the 3rd International Conference on European Integration 2016. 2016.
Evlampiev I., Petrucijová J. Concept of original Chiristianity by L.Tolstoy and F. Dostoyevsky. International multidisciplinary scientific konference on social sciences and arts SGEM 2015. Anthropology, Archaeology, History & Philosophy. 2015.
KNIHA - CELEK
Feber J., Petrucijová J. Obecná etika. 2020.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Havlíček J., Lužný D., Soukup M., Topinka D., Šotola J., Rodríguez Polo M., Petrucijová J. Field Research in Anthropology: Unity and Diversity. 2017.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)